hej hopp.

Har precis sminkat mig, plattat håret och så. Så nu ska man snart iväg till Ödåkra, hem till mamma och äta där och så innan jag ska jobba ikväll/inatt. Hoppas jag är pigg hela natten haha. Vaknade vid 12 idag så det ska nog inte vara några problem. Kan man ju bara hoppas på att det är så många dryga människor som spelar ;). jaja, nu ska jag packa. Är ni på Crom så kom fram och säg hej :), sitter vid black jack bordet heeeeela kvällen haha.
Tjingeling.
Såhär ser jag ut just nu ;) haha.
Ska försöka komma ihåg o ta en bild på min jobb outfit ikväll.
Så lägger jag in den imorgon isåfall.
Nu blir det en cigg med Hjärtat sen drar jag iväääg! Fick reda på att jag ska jobba med Sara ikväll :) Kul!
Kan hon hjälpa mig med avslutningen hahaha . Sjukt jobbigt haha.

Kommentarer
Kent

Fan va snygg bloggen har blivit. :)

2011-03-13 @ 08:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback