Hej.

Fint väder idag :) underbart! Dock inte så varmt, men det är skönt att solen tittar fram i alla fall. Så vad ska jag göra en dag som denna. Jo jag ska sitta hemma och göra absolut ingenting. Ska vila inför imorgon. Blir tidigt i säng också, ungefär vid 22 tiden går jag nog och lägger mig haha. Ska ju upp klockan 6 imorgon, blir trött bara av att tänka på det. Men ska inte gnälla än, kanske blir skit kul på praktiken och vem vet, jag kanske väljer storkök istället för a la carte? (stor risk hahaha). Jag och hjärtat ska även fetta oss med pizza idag, gott! Men ja, jag ska ju inte äta sånt egentligen. Min mage krånglar nu igen. Måste kolla upp det snart. Inte bra detta! Någon som vill byta mage med mig?! :D. Nepps, nu ska jag leka lite i photoshop och se om jag lär mig något nytt. Hade även tänkt byta header på min blogg. Denna jag har nu är skit tråkig.
Ha det bra. Skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback