jävla skit.

Pigg och vaken - check! Skit ont i magen - check! .. Sjukt irriterad är jag nu. Min mage blir aldrig bra, det är alltid något fel på den. Så himla trött på det nu! Någon som vill byta mage med mig kanske? Isåfall så ring mig haha. Fick ringa min praktik och säga att jag inte kommer idag, kände att jag inte kunde när jag har så här ont. Så jag får va hemma idag. Men sen skiter jag i om jag har ont i morgon, kommer gå ändå. Vill ju inte fucka detta nu. Inte så kul om praktiken går åt helvete. Plus att nu när jag har hamnat på ett så bra ställe så vill man ju ännu mindre att de ska gå skit. Har riktig ångest för att jag inte gick idag, men vad ska jag göra liksom. Känner att det inte hade gått. Nej usch, ska gå och kolla magen idag igen.. Sällan. Men måste ju se så att det inte har blivit något magsår och så vidare. För är det magsår så blir det ju bara värre och då kommer jag inte kunna praktisera alls till slut. Min hälsa går ju faktiskt förre allt annat även om det känns sjukt trist. Första gången jag VILL gå till en praktik plats också ska det bli så här. Jaja inget att gnälla över.. Nu är det ju som det är. Ska ringa lasarettet halv 8 och prata med dom.
Ha de bra så länge.

Kommentarer
Reidarzainab

A exceptional happy site!

2011-10-20 @ 08:25:35 URL: http://reidarzainab.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback