KASTA DEN I HAVET!

Gud va fruktansvärt irriterad jag är just nu. Min helvetes jävla data kastas snart i havet. När jag kopplar in en mus jävel så hela tiden kopplas den ut och in precis som om där e glapp. Sen den som sitter på laptopen är helt cp den också, slutar funka när den känner för det. Så ja, denna datan kastas snart rakt ner på bottnen i råå hamn.
Har försökt mig på photoshop.. Jag har lärt mig hur man sätter på ögonskugga, läppstift och färgar håret på ett foto. YAY fan va jag är duktig.. För det kan absolut INGEN annan göra haha. Skiter i det programet för idag. Min mus (data mus) vill ju inte som jag vill och det är sjukt irriterande när musen slutar funka hela tiden när jag föröker göra något. Så nej.. Hej då med det projektet haha.

Jag håller på och fixa nytt sims expanions skit på datan. Men är det lönt och spela det när inte musen funkar? ..
Nej nu ska jag sitta och sura och slå på musen och tro att det blir bättre av det. Sen ska jag grina lite över att måndag kommer vara sjukt jobbig dag. Jag ska först till skolan klockan 7 snabbt som fasen in och hämta mina kock kläder som jag ska ha på måndag men inte hämtat än... (SMART)!! Sen ska jag snabbt springa iväg till ettan och ta bussen till allers. börjar 07.30 förstår ni.. VILL INTE!!! Jag vill inte gå upp klockan 6 på morgonen :'( suck de luxe.. Hatar morgonen och jag har världens sämta morgon humör. Blööö på detta!! Därför ska jag ha kväll/natt kjobb sen när jag väl har slutat denna skit utbildningen som jag är SÅ trött på!
Nej nu ska jag sitta och va emo aldelles för mig själv haha..
Bjuder på en ego bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback