Lite halvt bakis.

Igår satt jag och hjärtat hemma hos Set med Adrian, Snicky, Rille och några andra. Satt och körde öl spel, drack och snacka. Va helt okej kväll. Men både jag och hjärtat var väldigt trötta tidigt. Så det blev att vi gick hem vid 2 tiden. Kanske inte så tidigt ändå men ja. När vi kom hem så kolla vi ett avsnitt veronica mars och sen somna vi.

Idag händer det inte allt för mycket. Jag har som vanligt dragit ut på mitt pluggande så jag har en hel del att göra idag :/ usch. Ska snart sätta igång med skiten. Fy fan vad det är tråkigt med teori.. Ska bli underbart när utbildningen är klar och man kan börja söka jobb! Ska fira den dagen jag har klarat utbildningen.

Snackade med min pappa över skype igår, han sitter i Thailand med sin sambo.. Vad hade man inte gjort för att sitta där liksom haha. Sjukt nice hade det varit och slippa Sverige i någon vecka. Är så himla trött på att vara på samma ställe hela tiden. Men ja, blir kanske att jag och Linus åker dit och firar vår 2 års dag i Oktober. Om vi har sparat ihop pengar till det vill säga. Får väl se hur det blir. Men jag hoppas inte för mycket.

Nu är det dags för mig att sluta skriva blogg :P, ska vakna till lite till och sen är det bara att sätta igång med plugget. SUCK! Praktik imorgon också som vanligt. Bara 2 veckor kvar där nu. Sen är det en vecka i skolan och sen är det praktik igen. Skönt med praktik så man slipper ha så mycket teori.

Just det, har ju glömt säga att den 3 April så är det krogbowling :) Det är med croupier gänget och en massa andra, blir bjuden på bowlingen och mat tror jag. Skit kul! Älskar att bowla. Så det ser jag fram emot. Sen ser jag ännu mer fram emot Ullared nästa Söndag :D, bara en vecka till dess!! Wiii. Haha..

Bild från när vi grilla igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback