Många tankar.

Nu känner jag att jag börjar bli trött. För nu sitter jag här med ingenting och göra, med en miljon tankar i huvudet typ. Vet inte riktigt vad jag tänker på haha. Typ allt möjligt. Vad jag vill göra, vad jag inte vill göra, hur livet kunde sett ut om man inte gjort vissa val man har gjort osv.. Tänkte lite på att jag tycker det är lite tråkigt att jag inte har någon speciell tjejkompis. Jag har ju mina vänner jag umgås med då och då, men jag menar någon som man kan prata med om allt, lita på helt och hållet och så vidare. Någon sådan vän har inte jag. Så det har jag min pojkvän till istället. Ni förstår att jag har slutat lita på människor. På grund av att när man har berättat något i förtroende och så så kommer det ändå ut på något sätt. Antingen blir man ovänn med personen och då går den människan och säger allt skit om en som man berättat i förtroende osv. Eller så kan dom helt enkelt inte hålla käften! Finns säkert någon som kanske tar illa upp nu. Men jag säger bara hur jag tycker och tänker. Jag litar helt enkelt inte på någon, inte ens på min familj. Litar bara på mig själv ;). Så vad tänker jag mer på då.. Vad jag vill just nu till exempel. Jag vill att tiden ska gå snabbare så att utbildningen kan va över. För ärligt talat så är jag trött på den. Tycker den är lite halvt oseriös när man går 2 dagar i veckan på teorin. Jag lär mig mer genom att sitta på en lektion och lyssna. Sen nu denna praktiken jag ska ha... I storhushåll.. Jag vill inte ens jobba i ett storkök men denna kursen ingick. Är lite sådär blö över det. Hatar att jag ska behöva gå upp klockan 6 på morgonen, värsta jag vet. Inget fel på stället jag ska va på asså. Bara själva kursen.. Jag vill ha mer pengar än vad jag har nu haha, men vem vill inte det? Något som hade varit skönt också är om jag hade vetat att jag fått jobb direkt efter min utbildning. Men så bra har man inte det ;) haha. Jag vill ha en egen lägenhet (eller ja egen och egen, blir ju med älsklingen). Vill liksom ha ett ställe där jag kan göra vad jag vill, gå upp och äta en macka klockan 4 på natten, gå naken eller vad som helst haha. Vad mer ska jag skriva.. Känns som detta inlägget blev lite kluddigt, hoppa från en sak till en annan hela tiden. Men ja, jag är lite trött så jag skyller på det.
Nu räcker det..
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback