Resten av min vecka + idag.

IDAG.
Har det inte hänt mycket alls. Var ju inte på praktiken på grund av min mage, ringde och skulle fixa tid. Tydligen var det inte akut så jag fick tid på Torsdag klockan 10.00. Så vet inte hur jag ska göra med praktiken då. Får prata med dom imorgon. Jag har ätit köttfärssås och spagetti idag, gott gott. Sen var jag och hjärtat onyttiga och käka vars en chesseburgare och en mcflurry daim. Bara jag som inte visste att de hade höjt mcflurry till 19 kr? Sist jag köpte en så kosta den 12 haha. Vi har kollat på filmen "primal" en skräckis. Helt okej. Annars har inte mycket hänt. Skulle egentligen pluggat.. Men som vanligt har det inte blivit något med det. Att jag aldrig lär mig liksom. Jag ska ha handledar träff med min lärare på Torsdag också, då ska jag skicka in det jag har hunnit göra och det är inte mycket kan jag säga.
ONSDAG.
Praktik 07.30-15.30. Efter det ska jag ner och köpa buss kort i stan. Sen blir det hem och plugga som ett djur. Så jag i alla fall har gjort 2-3 sidor till på torsdag. Mycket mer ska jag inte göra imorgon.
TORSDAG.
Sjukan 10.00, därefter vet jag inte. Antingen praktiken eller så blir det hem och plugga lite extra innan jag ska träffa min lärare. Tänkte även träna lite också. Har blivit dåligt med det nu igen. Jag får nog jävlar i det sätta fart om jag ska va smal och snygg till sommaren hahaha. Good Luck!
FREDAG.
Praktik 07.30-15.30. Sen vet jag ju inte om jag ska jobba eller inte, har ju jour. Men OM jag ska jobba så blir det hem direkt efter praktiken och sova en timme och sen göra ve mig snabbt och så vidare. Om det inte blir att jag jobbar så ska jag bara ta det lugnt.
LÖRDAG.
Jobba på Crom 21.00-03.30 cirka. Innan dess kommer jag bara ta det lugnt, sova lääänge så jag orkar med hela natten. För om man ska orka med alla fulla dryga människor så får man vara utvilad ;) haha. Nej alla är inte dryga, finns ju dom som är men det är sånt man får ta med detta jobbet.
SÖNDAG.
Bara ta det lugnt och umgås med min älskling.


Japps det var min vecka det. Annars händer det inte mycket mer i mitt liv just nu. Dock hade jag velat åka till Ullared i slutet av denna månaden, men problemet är att komma dit haha. Någon med bil och körkort som vill dit som jag kan åka med?! :D
Nej nu ska jag snart sova. Tänkte precis på en sak.. Varför känns det så jävla drygt att gå och lägga sig vid 24 tiden nu, när man annars är ledig och så så kan jag lägga mig vid 23 och tycka det är hur skönt som helst. Tror det är för att man vet att man ska upp så tidigt som jag ska :( Det är det värsta med praktiken, att man behöver gå upp så tidigt. Verkligen hatar det! Annars är det inget fel på praktiken..
Allt för mig. Skriver imorgon.. :) Kanske skriver innan jag drar iväg på morgonen, bara KANSKE ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback