Saker jag ser fram emot just nu.

1. Ullared.
Känns som det var hundra år sen man var där sist haha. Men ja, det är väl cirka 2-3 år sedan. De senaste gångerna jag varit där har jag aldrig haft så mycket pengar som jag velat så har inte kunnat handla så mycket. Men denna gången har jag så jag klarar mig :). Kommer ha cirka 2000 kr att handla för, sen kanske det blir lite mindre eller lite mer. Blir alltid så himla sugen på att åka dit när man ser programet haha. Så nu ska vi äntligen dit om exakt en vecka.
2. Blir moster igen.
Japps, i Juni blir man moster igen. Min syster ska ju få en liten pojke till. Älskar barn och älskar att vara moster. Är ju lite tråkigt att min ena syster bor i Borås så jag träffar inte min syster dotter så ofta. Så då blir det att man träffar min lille syster son Emil oftare och nu kommer där ju snart en till som man kommer träffa mycket. Ska bli hur kul som helst :)
3. Utbildningen är klar.
Gud va skönt det kommer vara den sista veckan av utbildningen när man bara känner att nu är det bara EN vecka kvar av utbildningen sen är jag fan och mig utbildad till kock. Och för en gångs skull så har jag slutfört en utbildning och behöver aldrig någonsin igen sitta och plugga så mycket! Kommer vara otroligt skönt. Fram till Augusti sen är jag fri!!! ;)
4. Sommaren.
Vem ser inte fram emot sommaren egentligen? Varmt och skönt och ingen jävla snö! Kan inte bli bättre. Sen ska man ju hitta på lite saker i sommar också. Även om jag inte kommer kunna göra hur mycket som helst pågrund av utbildningen och jag har ju praktik nästan hela sommaren. Kommer bli att man åker till Liseberg och bakken antagligen. Sen kanske vi ska ut med Linus kill kompis på hans båt.
5. Krogbowling.
Som jag skrev i mitt förra inlägg så ska vi på krogbowling den 3 April med jobbet. Kommer säkert bli skit kul. Hoppas bara mitt lag vinner ;) Annars blir jag arg haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback