Shopping lista , Ullared.

Det här är vad jag skrevit upp än så länge, som jag ska handla på söndag :D. Kan bli mer men kan också bli mindre. Inte säkert jag kommer köpa allt jag skrevit upp!
- Skor.
- Shampo&Balsam.
- Bh&Trosor.
- Mys strumpor.
- Huv tröja.
- Leggings.
- Smink.
- Tandborste :P.
- Tunika.
- Bikini.
- Linnen.
- Väska.
- Leksak till mina syster barn.
- Kjol?!
- Laptop bord & väska.
- Mysbyxor :D.
- Block och pennor.
- Träningskläder.
- Tavla?!
- Smycken.
- Klämor.
- Ram.
- Pyjamas byxor.
- Lampa.
- Xbox 360 spel.
- Parfym.
- Plånbok.
Ja det var väl allt än så länge :D. Vill dit NU! haha. Nej nu ska jag in i duschen, sen kolla BB (bigbrother för er som inte fatta det ;)), sen blir det nya ullared avsnittet! Sen sovaaaa :). Upp tidigt imorgon IGEN. Suck, jobbigt.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback