Sista inlägget för idag.

Sådär ja, nyduschad och fin :). Så nu sitter jag och väntar på att min älskling ska bli färdig med sitt spel, så ska vi mysa lite innan jag ska sova. Upp klockan 6 som vanligt imorgon bitti ju. Usch, har inte alls vant mig att gå upp så tidigt än. Vete fan men jag tror aldrig att jag kommer vänja mig vid det iheller. Jag har aldrig någonsin varit någon morgon människa. Är alltid sur och tvär när jag vaknar så tidigt haha. Men ja, det är väl lika bra att vänja sig nu, för det lär ju bli så när man väl börjat jobba om jag inte får kvällsjobb vill säga. Men annars är det bara att bita ihop. Slutar väl som vanligt vid 15 tiden imorgon, sen blir det hem och sova en stund. Undrar om jag ska få jobba imorgon eller inte?! Isåfall hoppas jag på att det blir stinsen för dom stänger redan 01.00 och då hinner jag ta sista bussen hem och slipper slösa pengar på bussen ;). Köpte en väst idag också, som jag ska ha på Crom på Lördag, ingår i klädregeln eller hur fan man säger. Ska försöka lägga upp en bild i helgen på hur jag ser ut på lördag.
Nu ska jag äta några pringles och sen natti natti... Är det bara jag som tycker att man typ blir helt beroende när man väl har börjat käka pringles chipsen, asså att man inte kan sluta äta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback