Trötta mig.

Blev ingen praktik idag inte.. Vaknade och hade svin ont i magen, så fick springa ut på toa. Mer detaljerat behöver jag inte skriva haha, ni fattar nog ändå. Så nu är man dålig i magen också. Är det inte magkatar så är det alltid något annat. Varför kan man inte bara få vara helt frisk en endaste dag? Usch va trött man blir på detta. Kul om jag får sämre betyg från praktiken nu för att jag varit dålig. Det är ju inte speciellt skoj. Men vad ska man göra. Kan ju inte springa på praktiken när jag är dålig i magen. Det går ju inte, sen får man inte det iheller, pågrund av smittorisk.
Nej nu ska jag dricka kaffe och tycka synd om mig själv. Sitter här och magen bullrar och gör ont. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback