Ullared shoppingen.

Usch va slut jag är nu. Huvudvärk, sleten och mina ögon gör ont. Sov nog för lite i natt! Blev ju bara 5 timmar då man skulle ställa fram klock jävlen haha. Men ja. Allt gick bra på Ullared i alla fall. Vi var framme typ halv 9 och där va knappt något folk alls, sjukt skönt! Gick rundor inne på Gekås i ungefär 2 timmar om jag har rätt för mig. Handlade för 1097 kr där inne. Sen gick vi lite där ute och kolla i sko outliet, väskor, MQ och annat. Hittade 2 tröjor på MQ som jag snart visar.. Eller ja skit samma, lika bra jag lägger upp bilderna nu och berättar var jag köpte skiten och så haha :P. Så here it comes..


På denna bilden:
1. En röd kruka som jag istället använder som godisskål haha :P kostade 49.90 kr på blomsterlandet. (Godiset gick på 31 kr ifall ni ville veta det haha, rätt fult ändå att utanför godisaffären så står det "lösgodis 2.95 kr hg sen när man kommer in så kostar det 5.95 kr hg. Men ja, billigt ändå.)
2. Svarta söta figuren haha. Hjärtat och jag köpte den tillsammans. Kommer inte ihåg vad den kosta. Hjärtat som betala den.
3. Tavla med 3 hjärta - 60 kr och två stycken love grejer - 50 kr st tror jag. Älskar tavlan! <3
4. Bilderna längst ner är två fat som hjärtat köpte, skit fina! Kommer inte ihåg vad de kostade, men typ 100-120 kr för båda kanske.


1. Nopps, har inte köpt en laptop ;) haha. Men jag har däremot köpt "laptop skin", ni ser det lila med en fjäriiil på. Kosta 49.95 kr. Dock var det lite för litet för min laptop.. Men skit i det ;) snyggare än vanligt, tråkigt svart.
2. Längst ner - ett par datorhögtalare. Hjärtat köpte dom, tror dom kosta ca 60 kr?!


1. Söta, sköna pyjamas byxor :) kosta - 59.95 kr. Och jaaa jag vet att man ser min bleka mage hahaha, men det får ni leva med.
2. Tjocka mys strumpor - 2 par för 29.90 kr. (ja jag har bleka ben med ;) haha)
3. 7 par strumpor, en för varje veckodag - 49.95 kr. Och två par leggings kosta - 29.95 kr st.

1. Två stycken choklad ankor, som Emil och Lisa ska få :) - 15.90 för båda.
2. Liten spegel till syrran, eftersom jag vet att hennes är sönder och hon behöver en ;) - 7.95 kr.
3. Hundgodis till Bobbsan (syrrans & hennes sambos hund) 6.95 kr.
4. 3 par strumpor till mamma - 24.95 kr.
5. Tröjan längst till vänster är till söta Lisa - 49.95 kr. De andra två är till Emil - den i mitten "pike tröjan" kosta 30 kr och den till höger kosta 49.95 kr.
6. Spjälsängs skydd till min syster kommande pojke. Kostade 99 kr, men sen när jag kolla igenom mitt kvitto så såg jag att hon slagit in den fel och jag fått den för 19.95 kr ;) Nice va haha.
(Visst är jag världens bästa moster/syster/dotter som ger dom paket ;) hahaha)


1. Bad salt - 15.95 kr.
Mini Spegel - 9.95 kr.
Armband - 24.95 kr.
Små klämor - 6.95 kr.
Hårklämma - 13 kr.
Smink grejs - 8 kr.
Plåster - 15 kr.
2. Tvål - 17 kr.
Rakhyvel - 40 kr.
Kattleksak - 10 kr.
3. Väska - 99 kr.
Plånbok - 99 kr.


äääh pallar inte mer.. Ni ser vad det e haha. Sjukt sleten e jag. Orkar inte skriva ett ord mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback