Det är dags för...

...fredaaaaags myyyyys! ;)
Idag blir det bara en massa mys med älsklingen! Sitter just nu och dricker Irish Coffee och bara tar det lugnt. Ska sätta igång ett avsnitt av Jersey Shore aldelles strax. Sen blir det väl någon öl eller ett glas vin och bara ligga och ha det mys pys hela kvällen!

Imorgon är det jobb som gäller, Crom 21.00. Så kom gärna förbi och säg hej om jag inte har något spel! ;). Har även fått 2 extra dagar jag ska jobba denna månaden, nästa lördag blir det Båstad och den 27 blir det Stinsen. Mycket bra! Lite extra pengar är inte fel nu när man sparar till Thailand och så. Så det är prefekt! Jag tackar ju inte Nej när jag väl kan och någon frågar om jag vill ta deras pass.

Nej nu ska jag och hjärtat sätta igång avsnittet och mysa. Skriver kanske imorgon :). Ha en mysig fredag!

Tjingeling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback