Fullspäckad dag.

Hade min andra del av provet idag, gick bra! PUST! Så nu har jag godkänt på det i alla fall. Sen när jag skulle gå hem så sa min lärare till mig "SENAST klockan 14.00 vill jag ha din meny på mejlen". Så jag stack hem till syrran och satt där och snacka ett tag sen vid 13 så fixa jag skiten och skicka in den så den blev färdig prick klockan 13.59 ;) haha. Så nu kan hon icke klaga! Sen stack jag och Frida till väla. Handla present till lill Lisa som fyllde år för ett tag sen, ett par söta shorts till Emil och maskerad kläderna jag ska ha nästa helg på Saras fest! Så nu är det också fixat.

Sen stack vi hem om till syster igen sen skulle vi iväg och handla mat på Coop. Då fick jag ett ryck och sa till Frida att köra in på IKEA. För jag ska handla spjälsäng till syrran till den nya bebisen som snart kommer. Så då blev det in där och köpa det, ringde mamma också så hon och jag köpte den tillsammans. Är inte så rik så jag kan köpa den själv ;) haha. Så det blev min "nya bebis present" till dom. Glada blev dom i alla fall. Får mina impuls grejer ibland haha. Sån är jag. Sen har jag alltid varit sån som tycker det är roligare att handla till andra än mig själv haha. Vet inte varför men får nog lugna mig lite. Köpte även sängen för att det är inte lönt och köpa en massa kläder för det har dom redan så mycket av. Så har dom inte hunnit köpa säng än så nu fixa Moster Linda det :). Jag är fan världens bästa moster ;) hahaha. Ego eller?!
Imorgon blir det att plugga projektet typ helaaa dagen sen iväg och jobba 20-01 på Stinsen. Dom har inte kortapparat där ;D Så jädrans underbart! haha. Tycker det är himla jobbigt med det.
Nej nu pallar jag inte skriva mer.
Emil i sina fina shorts han fick av mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback