Hej hopp!

Gårkvällen/natten gick bra. Blev bara lite halv krångligt för att typ alla skulle betala med kort och jag har inte haft det innan. Så först slog jag in fel en gång men lärde mig sen. Men hoppas allt blivit rätt bara!


Idag har jag städat undan alla mina kläder från golvet ^^ och röjt undan allt skit och pantflaskor som vi ska panta när det har slutat ösregna och vikt rena kläder! Ska aldelles strax damma och sen efter vi har handlat så ska jag dammsuga och moppa golven. Så ska älsklingen byta sängkläder. Sen tänkte jag köra ett litet träningspass som jag har för magen som är på 6 minuter, meningen jag ska göra det varje dag men sen kommer det annat som jag gör istället. Men idag ska jag göra det! Sen blir det en dusch och sist men inte minst lägga sig i sängen och kolla lite avsnitt av något och bara mysa. Praktik imorgon 9-15, efter det hem snabbt och hämta kuvertet, ner till Crom och banka det, umgås med Sara (kanske träna?!) sen hem och chilla.

Fan ont överallt pågrund av jag brände mig i solariet igår. 8 minuter sola jag i ett stå solarium (tar dom mer eller?) och jag är verkligen röd som en kräfta på ryggen, låren, rumpan och armarna. Har skit ont där BHn sitter bara för den satt och skavde på brännan hela natten jag jobba så nu får jag ha en bikini överdel på mig haha.
Såhär ser brännan ut på benet.
Hade typ spets string på mig när jag sola så det blev mönster haha.

Nu ska jag se om det slutat regna, då ska vi iväg till affären annars ska jag börja damma! :)
Ha det så bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback