Helgen.

I fredags jobbade jag på Stinsen. Gick väl bra förutom att jag blev så himla trött i slutet så att de som spelade fick räkna korten till mig lite hahah :P Men det gick bra ändå. Ingen som klaga så ;).
I Lördags jobbade jag på Charles Dickens 20.00-03.30. Och jag kan ju säga att det var en sjukt lååång kväll. Jag tycker själv att jag inte borde ha börjat jobba från typ 22 kanske. För först var det fotboll som ni antagligen vet så då kollade alla på det och då var det ju inget spel. Sen var det Live band och då var det inte mycket spel iheller. Men det funkade väl ändå. Fick sällskap av Set, Emelina och David som kom och satte sig och snacka en massa :) Så det fördröjde ju tiden lite iallafall!
Jag på Dickens. Han som jobba i baren ville tvunget fotografera mig, fast jag inte ville vara med.
Tycker bilden blev skit ful hahaha :P Men ja, jag bjuder på den.
Igår var jag hemma hos mamma och firade mors dag. Min syster Åsa var också där. Jag fixade mors dag present i Lördag från mig och mina 2 systrar. Så det blev Manikyr och Pedikyr och en fin bukett med rosa rosor. Hon blev super glad, så det var lyckat. Vi käka lasagne och snacka en massa.

Idag ska jag umgås med Sara. Hon ska färga håret på mig och sen vet jag inte vad vi ska göra. Sitta och snacka eller något. Blir nog bra :) Så nu ska jag göra ve mig så jag e färdig när hon ringer.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback