Jag vet...

...att jag är skit dålig på att uppdatera min blogg och att svara på kommentarer :P. Sorry! Ska bättra mig!!



Vad gjorde jag i helgen då..
Fredag: Blev det att jag och älsklingen stack hem till Emelina och Set och umgicks med dom och några andra. Satt och snacka på balkongen och drack en massa. Kom hem sent på natten :P. Mycket mer hände inte.
Lördag: Stack jag och älsklingen till Julia och Dk som skulle bjuda på grillat. Dock hann jag inte äta för jag skulle iväg till Ängelholm och jobba. Så jag var väl där i 2 timmar cirka.. Men jag hade ändå inte lust och dricka och umgås ändå haha, va på lite halvt piss humör den kvällen. Och det skit humöret fick dom som spela hos mig i Ängelholm hahaa. Kanske berättar lite mer om det längre ner i detta inlägg..
Söndag: Kommer inte ihåg vad vi gjorde, tog det lugnt antagligen.
Ja det var min helg. Inte så jätte spännande dock haha.


Idag börja jag på min nya praktik. Fick byta praktik :) Skönt som fan kan jag säga. Så nu har jag inte lika ont i magen och ingen ångest längre. Nu är jag på Trivas på Råå. Trevligt folk. Snackar inte så mycket med mig dock, men det var ju första dagen idag så det är väl därför :P. Jag fick i alla fall GÖRA saker och inte bara BÄRA hela jävla dagen + jag fick mat! ;). Hur underbart som helst att komma bort från de andra skit stället. Är på mycket bättre humör nu och mår bättre inombords.


I Lördags jobbade jag som sagt. Hade Jour (vilket innebär att fram till klockan halv 4 på dagen kan min chef skicka sms och säga att jag ska jobba och det kan bli var som helst). Fick i alla fall ett sms och denna gången blev det i Ängelholm på 57an. Min första tanke var åååh neeej inte Ängelholm haha. Men ja.. Åkte dit med en annan tjej som också skulle jobba i Ängelholm fast på ett annat ställe. Hon börja 21 och jag 22 så jag satt på hennes ställe och vänta tills jag skulle börja. Då fick jag reda på : 1. Stället jag skulle vara på - 57an har bara öppet EN gång i månaden, vilket innebar att det är fullproppat med folk och en jävla massa som spelar.. Så jag blev super nervös, då jag inte har jobbat mer än 2 gånger innan. 2. Dom stängde inte från 3. Blev lite jobbigt då hon tjejen jag åkte med sluta 2 så då skulle hon få vänta på mig i hundra år. Men bartendern på hennes ställe erbjöd och köra mig... I alla fall.. Kom dit vid kvart i tio typ. Dom visa mig bordet, då hitta jag inte kassa apparaten, ringde min chef, då skulle vi inte ha någon sådan. Rätt skönt ändå för då slapp man göra dagsavslut och sånt. Jag gorde ve bordet och allt sen satt jag där och vänta.. Kom en dryg stammis och spela hos mig en stund sen satt han kvar och snacka i en timme om saker jag absolut inte brydde mig om haha. Men va fan man kan ju inte be han dra åt helvete liksom...
Vid 24 tiden tror jag, så börja folket trilla in och sen var det fullt med folk vid mitt bord hela tiden. En som var skit packad och hängde på bordet, fick säga till säkert 5 gånger innan jag blev arg och skällde lite på honom. En som fick för sig att han skulle stå och ragga på mig och prata hela tiden när jag hade fullt bord, fick säga till han att jag tyvärr inte hade tid och prata med honom vilket han hade svårt och få in i huvudet. En som VERKLIGEN gick mig på nerverna då han hela tiden stod och sa till alla "hon kan fan inte räkna" "jävla dåligt att du inte kan räkna" och en massa annat. Till slut gick han mig på nerverna när han skulle börja bråka om att jag sa att han påstod att jag ljög för honom när han förlora. Så då blev jag förbannad till slut när han hade skällt om det i 5 minuter så jag sa till han att antingen slutar han påstå att jag ljuger eller så går du härifrån och ja jag skällde på han haha. Då blev han tyst och gav sig. Sen den sista som var dryg var en som stod och skrek mig rakt upp i ansiktet och sen blev förbannad på mig när jag inte hörde vad han sa så sista gången han skrek på mig så skrek jag tillbaka att en gång till han skriker på mig så kan han gå därifrån. Då blev han chockad och sa förlåt en miljon gånger..
I ALLA FALL.. Det som jag blev mest irriterad på på hela kvällen/natten var att jag fick stanna där till klockan FEM på natten. FÖR att de som jobba där tvunget skulle städa innan dom kunde räkna kassan med mig. Så där stod jag i 2 timmar och glodde rakt in i väggen. (Stände bordet redan vid 3). Men ja, det var i alla fall jävligt surt och stå där. Trött och hungrig var jag också haha.
När jag kom hem så var min älskling fortfarande vaken :) Han vänta på mig så att jag kunde somna med honom<3 visst har man en otroligt underbar pojkvän. Så då blev jag glad igen när jag kom hem och fick somna i hans närhet. Love yooooooooou <3


Ja det va väl allt jag hade att skriva :P Blev ett jävla långt inlägg haha. Men ni behöver ju inte läsa allt ;). Jag lovar att jag ska svara på era kommentarer snart, glömde det idag också :( Och nu pallar jag inte skriva mer haha. Men det kommer :)
Ha det så bra! TJINGELING!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback