Lördag.

Ja idag är det lördag och jag är inte mycket gladare för det haha. Nej nu ska jag inte vara sån. Är på bra humör faktiskt. Ska inte göra så mycket idag, blir att ta det lugnt och kanske sola ett tag. Ska ju inte jobba fråns 23.00 på Tivoli. (Ska ni ut ikväll så kom och hälsa på mig :), sitter vid bord två och dealar kort haha). Lite drygt att man börjar så sent men ja sånt e livet.
Igår på praktiken gick det bra, fram tills jag brände hela handleden. Och NEJ det var inte mitt fel haha. Orkar inte ta hela skiten men jag kan ju säga som så att jag fick kokhett sockerlag över hela armen. :( stackars mig! Men det är bättre nu, har inga blåsor och så utan är bara rött och ömt. Var lite orolig att det skulle bli värre för då hade jag inte kunnat jobba idag kanske. Men det kan jag nu :) Money money money! haha.
Nu ska jag röka och fylla på mitt kaffe!
Skriver senare.
Ska försöka komma ihåg att lägga upp en bild på mig i mina arbetskläder haha.
Om ni nu tycker det är intressant ;)
Tjingeling gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback