Min helg.

Min helg kommer inte va speciellt spännande om man säger så. Idag ska jag praktisera 16.00-21.30. Så hela dagen går åt till det. Mycket annat hinner man ju inte göra. Ska snart in och duscha och göra ve mig. Ska bara orka lyfta på röven ;) haha. Imorgon ska jag bara ta det lugnt hela dagen fram tills jag ska jobba klockan 23.00-04.00 typ. Ska vara på Tivoli. Har inte varit där förr så det ska bli kul och se om det kommer va mycket folk som spelar och så. Hoppas det är mycket i alla fall. Så jävla drygt och inte ha något spel, sitter man bara där och glor rakt in i väggen. Eller ja, finns ju en massa fulla roliga folk man kan sitta och kolla på och skratta lite åt ;). Sen på Söndag så ska jag praktisera igen, kl 12.30 börjar jag. Blir lite ångest med det bara eftersom jag jobbar till 4 imorgon natt. Kommer ju inte vara hemma från 5 typ och sen ska man somna så vid 6 tiden så kanske jag har somnat och sen ska man upp vid 10. Så då får jag bara 4 timmars sömn.. Vet inte hur jag ska göra. Får snacka med han på praktiken idag om han e där. Annars får jag väl bara bita ihop. Så enkelt är det.
Nej nu ska jag lyfta på röven och gå ut och duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback