Snabbt inlägg

* Varit hos syrran hela dagen och umgåtts. Trevligt trevligt. Hon fick min gamla mobil, tyckte det va skit kul med toutch haha. :) Emil lika söt som alltid, busunge! Snart kommer nästa ;D Inom en månad, sen är man moster igen!
* Min mage har blivit katastrof IGEN. Tabletterna jag tog är slut, skulle ju bara ta dom i 28 dagar. Så nu direkt när man inte tar dom längre så har magkataren kommit tillbaka. Sjukt ont har jag haft hela dagen, kan typ inte äta alls innan jag dör av smärta :( jätte jobbigt! Suck!!
* Provet som jag gjorde igår gick sådär. Blev inget snack med rektor och så iaf ;) haha. Fick halvt Godkänt typ. Är några område jag ska skriva om imorgon kl 11. Så det blir tidig uppgång för mig imorgon - 07.00. Blir massa pluggande på provet då.. Hel kanna kaffe tack ;) haha.
* Älskar min nya mobil :) Skit bra och så. Dock lite komplicerad, så tar ett tag innan jag riktigt kommer in i den men annars helt perfekt.
* Blir inget Thailand detta året. Ska åka någon annanstans istället, sista minuten resa eller så. Men funkar hur bra som helst det också. Jag är inte bitter för det inte. Varför är för att det är för mycket pengar på en resa just nu. 11000 kr för bara flyget är inget vi kan/vill spendera just nu. Då spenderar vi hellre dom pengar på en resa där man får flyg+hotell+fickpengar för de pengarna. Så Japps så är det :)

Nu ska jag kolla film med min underbara älskling sen sova! Ha det så bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback