Svarar på kommentarer :)

Ja nu kände jag att det var dags att svara på era kommentarer :P. Har ju lovat det ett tag så nu kommer det!
Isabelle om Hemma.:
Hej Linda!
Tråkigt att det är knas med din praktik,men jag tycker att du gjorde rätt i att informera din lärare om saken!
Får man lov att fråga en sak?..vad är problemet med din mage? Låter ju som att du har riktiga problem ibland! Sköt om dej sålänge!
J om Dags att blogga lite.:
Bra Linda!! finns myyycket bättre ställen! :) Hälsa långe Jan & Linus :D
Jessica om Söndag.:
Vilken hårfärg använder du? Den är så jäkla najs! :)
Isabelle om Bilder.:
Hej! Färgen är ascool och frisyren passar dej jättebra!
Jessica om Bilder.:
Det blev fint :) både hår och färg. Skönt med kort hår nu när värmen har kommit :)
Isabelle om Hemma.:
Hej Linda!
Tråkigt att det är knas med din praktik,men jag tycker att du gjorde rätt i att informera din lärare om saken!
Får man lov att fråga en sak?..vad är problemet med din mage? Låter ju som att du har riktiga problem ibland! Sköt om dej sålänge!
SVAR: Hejhej! Ja det var lite halv tråkigt att man hamna på det stället. Men det löste ju sig i alla fall! Det är så att jag har magkatar och har haft det ett bra tag nu och verkar inte vilja gå bort. Så vissa dagar så har jag jätte ont i magen, mest på morgonen. Men har blivit lite bättre nu! :)

J om Dags att blogga lite.:
Bra Linda!! finns myyycket bättre ställen! :) Hälsa långe Jan & Linus :D
SVAR: Jee ;) Mycket bättre på Trivas på Råå, så det är skönt att jag sluta på det skit stället haha. Långe Jan hälsar tillbaka och Linus också ;):P

Jessica om Söndag.:
Vilken hårfärg använder du? Den är så jäkla najs! :)
SVAR: Oj du.. Kommer inte ihåg vilken exakt färg det var. Men bara leta efter den rödaste färgen också tror jag det var röd/brun jag tog :). Tack!

Isabelle om Bilder.:
Hej! Färgen är ascool och frisyren passar dej jättebra!
SVAR: Tackar tackar! Har dock inte vant mig helt vid att ha så kort hår :( Saknar mitt långa ibland, kan ju inte göra så mycket med detta korta håret haha.

Jessica om Bilder.:
Det blev fint :) både hår och färg. Skönt med kort hår nu när värmen har kommit :)
SVAR: Tackar Tackar :) . Ja det är rätt skönt faktiskt!

Japps det va alla! Fortsätt nu att kommentera en massa.
Och fråga preciiiis vad ni vill!
Jag svarar på ALLT!
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback