Telegrafen.

Sitter i Ängelholm på telegrafen. Skulle egentligen jobbat på the tivoli men blev ändringar, så jag hamna här. Slutar om ca en timme. Har knappt haft något att göra. Kanske har varit 4 Pers som spelat. Så det har varit rätt lång tråkigt. Glömde ta med bok så jag hade kunnat plugga. Har alltid haft med den annars när jag jobbat men då har jag aldrig fått tid att läsa. Men nu när jag väl kunnat plugga nästan hela kvällen så har jag inte med boken. Så jag har bara suttit och sjungit för mig själv och skrivit sms till en massa haha. Mycket mer har jag inte att säga.. Vad ska jag roa mig med nu då? :( . Jag ser inte folket som e här iheller bara för jag sitter i ett eget livet krypin med mitt black jack bord. Haha. Nej nu ska jag försöka roa mig med något. Och försöka hålla mig vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback