Tjingtjong

Vakna vid 12 idag, skönt att sova ut när man ska jobba hela natten. Det behövs kan jag säga! Ska jobba på madison i Båstad idag. Förta gången jag är i Båstad haha. Ska tydligen va rätt mycket folk där så nu hoppas jag på mycket spel! Så man har något att göra. Är sjukt tråkigt att bara sitta och glo när där itne är någon som spelar.

Nu ska jag sätta igång och plugga prov. Som vanligt har jag drygat på det hur länge som helst och nu fick jag reda på att jag ska göra skit provet på Måndag! Tjohooo. Fattar inte varför jag är lika korkad varje gång som inte sätter igång och pluggar i tid. Då hade jag sluppit ha ångest nu och sluppit sitta och hårdplugga som en gast. Men ja jag får ju skylla mig själv som vanligt.

Jag har även mitt projekt som jag ska göra, som inte ens hälften är gjort på. Ska redovisas den 30/5.. Lyckat! Sen har jag en meny jag ska klura ut till på Onsdag... Usch va jobbigt detta känns nu. Fan på mig själv haha. Men jag måste verkligen sätta igång och göra skiten nu! Det är typ 2 månader och 2 veckor ca kvar av utbildningen och förstör jag det nu så vete fan vad jag gör med mig själv. Kommer kasta mig själv i havet haha. Nej men va fan denna lilla tiden som är kvar ska jag fan och med klara!!
Nu har jag inte tid mer. Skriver kanske innan jag åker till jobbet! Nu ska jag plugga. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback