Träna Träna!

Igår börja jag och Sara med träningen igen. Körde först ett basic arobice pass på 55 minuter. Gick väl sådär, hade sjukt jobbigt att hänga med i skiten haha. Så de sista fem minuterna blev jag så arg, så jag satte mig ner och sura över att jag inte hängde med haha. Efter det passet körde vi lite annan träning i en halvtimme ca. Sen blev det bastu och en dusch. Riktigt skönt!
Vi har bestämt att vi ska köra på som fan i 3 veckor nu (och förhoppningsvis fortsätta efter de 3 veckorna haha) tills Sara fyller år. Så man kanske kan vi lite tight då hehe.


Så det blir träning idag igen i 1½ timme tänkte vi + bastu och dusch. Ska iväg och börja träna vid 13.30. Sen har jag ju praktik vid 16.00-21.30. Nicenice! Nu jävlar ska vi köra som aldrig förr ;) Så får vi la se om det blir någon förbättring!
Jag hade ju helst velat bli lite smalare innan vi åker iväg i Oktober. Så får väl se om jag lyckas med det!
Ha det så bra så länge.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback