Varför gick inte världen under!?

'
Yes i know, mongo bilder ;) haha men sån är jag!
Lite halvt ledsen över att världen inte gick under just nu haha. För nu är jag tvungen till att mega plugga exakt helaaa dagen till mitt prov som jag ska ha imorgon. Klarar jag inte det så är det lite halv kört för mig.. Då sitter jag rätt mycket i skiten! Så nu gäller det att typ bara plugga och inte göra något annat. Fast ändå ligger jag och skriver blogg nu och kollar facebook då och då haha. Fan att internet finns! ;P
Är även lite halv bakis fortfarande sen igår, dumma mig som festade istället för att plugga! Slapp ju som sagt jobba igår. Så då blidde det grillning på viskan och sen party. Usch pi vilken huvudpinne jag har haha.
Nepps, dags att fortsätta plugga :( wäää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback