Vill bara gräva ner mig..

Eller ja.. Kanske inte ska överdriva.. Men hade varit skönt att bara krypa ner under täcket och sova bort helaaa denna veckan! Vill inte alls att denna veckan ska finnas haha. Varför? För att:
1. Jag har mensvärk DE LUXE. Har haft det hela dagen och det vägrar gå över, FAST att jag har typ knaprat panodil hela dan. Vissa stunder gör det så ont så att det känns som om mina äggstockar ska typ dra sig loss och hoppa ut ur kroppen på mig :( Tycker inte alls om detta. Har nog aldrig haft så ont som jag har/haft idag! Snyft..
2. Jag behövde inte gör provet som jag skulle idag (WOHOO) DÄREMOT så måste jag göra det imorgon OCH om jag inte klarar det så blir det skit av allt.. + Jag har sjuukt svårt för att få in skiten i huvudet så ja, om jag klarar det? Skulle nog vara ett mirakel i såna fall. Men jag HOPPAS! :/
3. Jag har mitt sketna, tråkiga, äckliga projekt arbete kvar (vilket är halvfärdigt och 2 månader sent). Ska vara färdigt så jag kan redovisa det nästa måndag :O!! Typ GAAAH!!! För det första - jag valde världens tråkigaste ämne att skriva om (rött vin). För det andra - Jag vill INTE redovisa, för jag HATAR det och har typ FETT ångest över det..
4. Har även en meny som ska vara inskickad och klar på Onsdag och ska lagas på Torsdag... Vad ska jag laga!?!? Ska jag verkligen behöva åka ut till City gross och springa där som ett kiosk mongo och kolla priser och skriva ner och inte handla något?! Hur pinsamt är inte det?! suck.

Hmm.. Ja det var väl ingefär allt.. Just nu i alla fall haha. Ja jag vet att jag är sjukt negativ just nu. OCH JAG VET att jag bara har mig själv att skylla över att jag har all skol skit kvar (eftersom jag inte får tummen ur röven och gör det i tid) så då får jag ha det så här.. Nu skiter jag i detta och ska plugga vidare. KUUUUUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback