2011... DEL 2.


Fortsättningen....




Frida kom hem!
Frida kom äntligen hem från Australien!!


Ed Hardy.
Blev typ galen i Ed hardy haha. Mina första Ed hardy skor.¨
Kommer snart nya ;)

Tv.
Jag och Babe köpte ny tv!

Ullared.
Var på Ullared med svärmor, svärfar och hjärtat.

Krogbowling.
Första krogbowlingen med jobb! :)

Friends.
Umgicks med mina knäppa vänner :P

Sara fyllde år.
Sara blev gammal så det blev maskerad haha :P

Blev moster.
3 dje systerbarnet! Älskade söta lilla Alexander kom till jorden <3

Borås.
Var i Borås över en helg.
Liseberg och annat skoj.

Cam bilder.
Som vanligt blev det en del cam bilder, när jag var uttråkad haha.

Avslutnings fest.
Äntligen kockar, inget mer plugg.
FIRA!




Japps, det var allt! Hände rätt mycket detta året ändå..
Dock fortfarande min födelsedag kvar (kmr inte göra ett skit dock), julafton är kvar och sen såklart nyår 2011/2012. Som detta året ska firas med andra vänner!
Tjingeluring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback