2011.

Denna dagen började precis som alla andra. Kaffe, cigg och ta det lugnt. Har även firat svärfar och ätit god middag (som jag och hjärtat gjorde, såklart ;) haha). Så nu är man mätt och belåten.. Annars har dagen varit väldigt seg och tradig för har velat göra något hela dagen men sen palla jag ändå inte.
Då är det snart bara en månad kvar av detta året.. :/ tiden går snabbt..
Så vad har hänt detta året?! ..



Nyårsafton 2010/2011.
Firade in det nya året med vänner.


Massa plugg.
Hade en himla massa pluggande. Men klarade utbildningen till slur i Augusti!!

Croupier.
Började jobba som Croupier/Dealer på Black jack borden, jobbar även nu på Roulletten.


Bowling med vänner.
Bowlade och hade trevligt med hjärtat, Emelina och Andreas! Får göras om!


Kalas.
Stella fyllde år så firade henne :) Trevligt!


Förlovning.
Jag och hjärtat förlovade oss! <3


Långt hår :(
Hade långt hår :(



Förlovningspresenter.
Fick jätte fina förlovningspresenter av min och hjärtats familj! TAAACK igen ;)

Grillning.
Japps, mycket grillning blev det!

Fortsättning kommer!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback