Börjar tröttna på mig själv.

Ja nu är jag rätt så trött på mig själv när det kommer till mitt gnällande om min vikt. Iofs gnäller jag inte lika mycket mer (inte högt iaf) men ändå. Kan jag inte bara för en gångs skull hålla det jag säger? Nu har jag sagt för mig själv igen att jag inte ska äta Skräp (mcdonalds, chips och annat fett) och ingen läsk. Började idag haha. Har inte fuskat än :P Nu ska jag bara klara det helt och hållet för en gångs skull. Men jag säger inte för mycket än, känner mig själv.. Sen måste jag ju även sätta igång med träningen.. (jobbigt!! hahaha) Skit lat är jag när det gäller att träna.. Jag är inte den personen som tycker det är KUL. Men ja.. Har även laddat hem såna appar med tränings grejs så tänkte testa dom imorgon.
Aja, får se hur det går denna gången.. Uppdaterar iaf ;)
Imorgon ska jag hem till syrran en sväng och umgås. Mycket mer händer inte. Jobbar långpass på Onsdag.
Nej nu pallar jag inte skriva mer.
Ha det nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback