HAHA

Bara för att.. Kommer säkert inte vara en endast jäkel som kommenterar nu men "i´ll give it a try" (har ju ändå inget annat att göra så nu tänkte jag att jag ska ha en "frågestund" SÅ nu får ni ju faktiskt skriva några frågor till mig som jag kan svara på!! Kan vara allt mellan himmel och jord! Ingen fråga är korkad ;). Det är ju faktiskt MIG ni frågar haha. Jag är ju själv lite ding i huvudet :P. Nej men va fan va nu inte TRÅKIGA och LATA!!
Så nu tycker jag ni ska fråga på!! Ni får ställa hur många frågor som helst och om vad som helst!
OM det inte är någon som gör det så strejkar jag. Jag vet nog hur många det är som läser min blogg så då ska det faktiskt vara någon som orkar haha.
:D

Kommentarer
Tosse

Har du och Linus inga planer på barn?

2011-11-02 @ 22:02:13 URL: http://helsingborgimitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback