Helgen slut.

Bara jag som tycker att tiden bara flyger iväg?!

Hela helgen har jag jobbat, as usual. Fredags var det Saloon i Ängelholm, var inte så mycket att göra och igår var det på Stinsen och där hade jag inte speciellt mycket att göra iheller. Men jag hade ändå spel nästan hela tiden igår, så tiden gick ju snabbt och det är skönt. Hatar när man inte har något spel på flera timmar för då känns en timme som en evighet.

Idag blir det myssöndag med älsklingen. Ska kolla Greys anatomi och filmen "11.11.11" tror jag den hette. Ska även aldelles strax sätta igång och städa vårat rum så det blir fint och mysigt till ikväll. Mer än så ska jag icke göra och det är hur skönt som helst.

Om 22 dagar fyller jag år. Inte för att man egentligen bryr sig längre. Inte kul och fylla år längre, man blir bara ett år närmre döden haha. Vad jag ska göra på min födelsedag har jag ingen aning om. Fyller år på en Måndag så man kan ju inte direkt dra ut och festa.. Blir väl en hemma kväll med älsklingen, äta något gott och bara mysa! :)

Nej nu är det dags för mig att sluta blogga och börja städa ;).
Ha det nice!
Gammal bild.. Saknar mitt långa hår!!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback