HELLOO!

Vaknade i tid idag för en gångs skull :). Hade dock mega konstiga drömmar.. Var översvämning och jag och svärmor blev jagade av ett sjömonster haha..
Idag ska jag ner i stan och göra några ärenden. Har lite presenter att köpa. Svärmor fyller år imorgon, min mamma den 24 november, min syster den 30 november också jag den 28 november :). Behöver dock inte köpa något till mig själv haha. Så det blir ner till stan och se om man hittar något. MÅSTE ju köpa till svärmor idag i alla fall eftersom vi ska fira henne imorgon. Sen ska jag även ner till Crom en runda och säga hej till Sara.
Sen ikväll ska jag göra en chessecake. Mycket mer ska jag nog icke göra.
Ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback