Positivt och negativt.

Tänkte börja skriva ner vad som är positivt och negativt lite då och då.
För att se om det ändras och så vidare.
(och lite för att jag är sjukt uttråkad haha)



:) Har en underbar pojkvän i mitt liv som jag har varit tillsammans med i mer än 2 år nu och trivs super bra ihop med!


:) Har ett jobb som jag trivs med! (även om jag gnäller lite då och då).


:) Klara min utbildning som jag inte trodde att jag skulle göra. Ville ge upp många gånger men gjorde det inte, utan fortsatte kämpa istället.

:) Har en bra familj och svärfamilj.

 



:( Har fortfarande inte kommit igång med den jädrans träningen som jag tjatat om i hundra år.

:( Är skit kass på att spara pengar!

:( Är väldigt lat och gnällig av mig då och då.

 



Japps, det var väl ungefär allt jag kunde komma på nu. Så det får funka för denna gången.. Just nu sitter jag och väntar på att min älskling ska bli klar med sitt WoW:ande så att vi kan kolla på Greys anatomi. Klockan är dock mycket redan nu och jag börjar bli lite trött i ögat. Så får se hur länge till han håller på..

 

Har fått in lite julgrejer i rummet idag. Inte mycket haha men i alla fall en liten snögubbe ljuslykta, ett hus även ljuslykta och en jullampa typ. Får tyvärr inte plats med någon julgran i vårat rum ;) haha, så det får jag skippa! Å andra sidan hade hjärtat mördat mig om jag hade satt in en julgran i vårat rum hahaha!

Imorgon är det jobb på Sundspärlan som gäller. De ska ha typ julshow och sådant har jag för mig, så hoppas på mycket spel! Har bara suttit där en gång innan så ska bli kul och göra det igen. Blir lite tråkigt och sitta på samma ställe alltid :P, har varit väldigt mycket Crom och Dickens nu på senaste.

Nej nu är det dags för en cigg och sen ska jag se om hjärtat blir klar någon gång, annars kanske jag går och nannar.

På Måndag fyller jag 23 år , blir gammal och grå haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback