Ruttna ni e haha

Är det verkligen så jobbigt att ställa några enkla frågor som jag kan svara på så jag har något att fördröja tiden med? hahaha. Usch va kassa ni e! :P I alla fall EN som varit duktig och skrevit en fråga! Så då svarar jag på den.
Tosse:
Har du och Linus inga planer på Barn?
Svar:
Njaa.. Inte riktigt än haha. Du vet ju vad han tycker om barn haha. Han har sagt att vi ska ha när jag e 30 men det är ju lite väl sent. Så om 2-3 år kanske ;). Vem vet. Men än blir det inte i alla fall.


Nu ska jag aldelles strax laga middag, blir pölse och snabbmakaroner, enkelt och gott! Sen blir det att jag får göra ve mig för jobb. Ska vara på dickens 20-01. Tjohoo :P. Kommer antagligen som vanligt inte vara så många som spelar. Men vad ska man göra.
På fredag blir det jobba i Ängelholm på Saloon, helt okej ställe och där brukar va en del att göra. Sen på Lördag blir det Stinsen. Det som är gött denna helgen är att jag slipper ta taxi, så då sparar man de pengarna! Najs.

Skrev ju igår att man fått ett glatt besked.. Det sket sig såklart. Så jävla typiskt att man inte bara kan få vara glad. Så blev man glad och så igår också bara får man ett samtal i morse också tjoff så var det borta. Men ja, vad ska man göra. Är ju ingen mening med att man går och deppar liksom. Man får ju vara glad för det man har och det är jag också. Nu är det ingen som fattar vad detta handlar om :P. Men vill inte skriva mer än såhär..

Ha de bra så länge.

Kommentarer
Tosse

Jag kan när jag vill :P det var den första frågan som ploppade upp i huvudet :P

2011-11-03 @ 17:56:54 URL: http://helsingborgimitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback