Sundspärlan.

Igår jobba jag på Sundspärlan. Börja klockan 21.00. Där var sån julshow typ med Abba tema. Så det var rätt kul och se! :) Dock hade jag inte en endaste spelare på hela kvällen, så fick stänga bordet halv 1, en timme tidigare. Lite halv tråkigt. Men hade kul där ändå. Personalen är super trevlig :) och fick dricka en massa redbull , gooott! ;) haha.
Idag blir det lugnt, mår inte alls bra..

På Måndag är det löning + min födelsedag. Så då ska jag köpa något gott på systemet och lite gott gott som jag och älsklingen ska gott oss med på kvällen. Mer än så ska inte jag fira! Har varken råd eller orken att fira det mer. Bryr mig inte om min födelsedag så mycket mer. Så då spenderar jag hellre det med min älskling än att dra ut och svina! ;). Myspys!

Ska även handla alla julklappar nästa vecka. Har väl en sisådär 10-15 stycken jag ska handla till. Men det går väl snabbt hoppas jag... Den nya affären NewYorker på väla = :):). Hur snygga kläder som helst och helt underbara underkläder + att det inte var speciellt dyrt iheller. Dock blev jag lite lissen i ögat när jag skulle handla där igår. Har ju väla presentkort och tänkte köpa ett underklädes set. Men det gick inte för dom har inte hunnit aktivera presentkorts grejen än :(. Så jag får vänta!

Skriver lite senare kanske!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback