Weeeoo!

Yes i know, jag är superdålig på att uppdatera min blogg. Men känner att jag inte har något speciellt roligt att skriva om haha. Men ja får väl skriva lite om vad jag har gjort på senaste tiden..
Firade mamma, mig och min syrra i lördes. Käka god middag och fick present :) (700 kr presentkort på väla och victoria becham parfym) Najs! I söndes jobbade jag långpass så då hände inte mycket mer än så. Igår var jag bara hemma och tog det lugnt, städa rummet och möblera om lite, blev bra!
Idag ska jag ut till Syrran också ska hon och jag gå på väla och shoppa lite! Får man se om man hittar något. Behöver ett par snygga vinterskor och en svart kofta som jag kan ha när jag jobbar långpass på Crom, då det är så jädrans kallt när man sitter där..
Crom ska ju göras om nu till på fredag, ska heta perrongen istället (tror det hette så). Ska bli kul och se sen hur det ser ut. Behövs ju göras om om man säger så. Lite halv tråkigt ställe nu. Så kan man ju hoppas på att det kommer bli lite mer folk där nu också. Brukar vara rätt dött..
Annars händer inte mycket i mitt liv just nu.. Fyller 23 år på Måndag, "tjohoo" eller inte. Känner mig bara gammal och grå haha. Bryr mig inte om att fira det så mycket mer längre. Inte lika kul som när man var liten och fyllde år.
Kommer ihåg när man var liten och skulle fylla år nästa dag, så när man skulle sova så gick det inte för man var helt exalterad över att när man vaknade så skulle man få en tårtbit och presenter på sängen haha.. Saknar att vara liten ibland. Så himla skönt det hade varit.. Slippa jobba, betala räkningar och slippa bry sig helt enkelt. Bara leka och ha kul ;P.

Nej nu kommer jag icke på mer att skriva. Så lägger upp några bilder jag fått av min faster som är från min och linus avslutningsfest :)
mamma och faster.
Pappa och alexander.
Jag öppnar paket.
Nej pallar inte lägga in fler haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback