Avslutningsfest.

I Fredags hade jag och hjärtat avslutningsfest (eftersom vi båda avslutat vår kockutbildning) så vi hade bjudit hela min familj och släkt och hela hans. Mycket trevligt var det och allt blev lyckat. Maten blev god och alla verkade ha trevligt!
Här kommer lite bilder från då..

Jag håller på att fixa bålen :)

Jag igen.

Hjärtat.

Från vänster:
Min mamma, Min faster, Pappas sambo Beryl, Min pappa och min syster.

Från vänster:
Stig, Jonas (Linus kusin), Linus Faster och Bosse-

Linus gammelmormor och Agneta.

Lennart och Linus mormor.

Barnen :)
Lilla Lovis, Lisa och Emil.

Från vänster;
Min faster man Lennart, Min faster och min mamma.

Linus gammel morfar och gammelmormor :)

Hungriga :P

Lovis gillar bullen :P

Pappa och jag.

Syrran käkar :)

Linus bror, Linus, Linus kusin.

Far och son.

Svärmor, svåger och hjärtat.

Japps, det var alla. Orkade inte lägga upp precis allihopa. Så ni får nöja er med dessa! :)


Kommentarer
Tosse

Grattis till er båda :)

Vad snygg din klänning var :D

2011-10-03 @ 15:36:59 URL: http://helsingborgimitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback