En lista.

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Jag har ett heltidsjobb antagligen som servitris, men jobbar även lite extra som croupier fortfarande. Jag tror inte jag bor kvar i Helsingborg (förhoppningsvis inte). Bor i en fin lägenhet med min älskling.

Vad ångrar du, om något, i livet?
Ångrar väl vissa dumma beslut man tog när man var yngre, att man umgicks med vissa man umgicks med. Testade på lite för många grejer och var helt enkelt en dum fjortis, som ville passa in och för det så gjorde man korkade saker.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
I varma tjocka kläder. Benvärmare och så vidare..

Vilka 3 saker är du beroende av? 
Min MOBIL, Min pojkvän :P och Kaffe!

Har du någon dold talang?
Haha nja.. Det vete fan.. Kan vika på öronen och göra såhär med tungan:
Haha vete fan om det är en "talang dock" :P men kom inte på något annat..

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Jag jobbade fre-sön. Så mycket mer gjorde inte jag.
Denna helgen ska jag vara hos syrran!

Vad har du på dig just nu?
Ingenting ;) haha neej skämta.
Mina älskade joggingbyxor, ett linne och underkläder.

Bästa skönhetsknep?
HAHA inte en bra fråga till mig, vet fan inga såna knep..

Vilka är dina dagens planer?
Sitta på en buss till Borås i många timmar.

Vad äter du helst inte?
Isterband! Mega rälligt.

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
Fokis.se , Kenza och Paow

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Ja mitt nuvarande, som är på 2 år :)

Vilken kändis får du höra att du liknar? 
Fick höra ett antal gången när jag var typ 20 att jag var lik Tilde fröling. haha..

Tror du på gud?
Nepps.

Vad är din största rädsla?
Att bli begraven levande.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Hoppat fallskärm.

Hur/Var vill du bo i framtiden?
Vill helst bo i utlandet i ett mysigt litet hus med pool ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback