Min dag.

Gick upp vid 12 tiden typ. Drack kaffe och röka en cigg, som vanligt. Sen drog jag ner till stan en sväng med hjärtat och hans killkompis, gjorde några ärenden. Sen stack jag hem till Sara och satt där och snacka, Marie kom också. Så spela vi kort och käka lite och snacka en massa. Trevligt. Fick en jätte fin ring av Sara som hon köpt i Canada :D:D TACK! <3. Nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt. Är mega seg och hängig. Fortfarande förkyld och har ont i halsen, varit det i typ 2 veckor nu och det vägrar fan släppa. Fast ja, känns inte som det bara är jag som är förkyld. Mitt hjärta och typ hela hans familj är förkylda, Marie är förkyld och sen har man sett en massa statusar på facebook att det är många andra också.
Gick bra på jobb igår :) Hade inte så värst mycket att göra och tiden gick fruktansvärt sakta :P. Hade en snubbe som var rätt packad och spelade bort 4500 kr på black jacken. Han måste vara lite ångerfull idag hahah!
Annars händer det inte så mycket just nu. Ser fram emot nästa helg för på Lördagen åker jag iväg till min syster i Borås och stannar till på Tisdagen. Så ska vi även åka en sväng till ullared!
Här får ni bilder på ringen iaf..
Ha de bra!


Vet, kassa bilder. Tagna med camen, palla inte dra fram min kamera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback