Not a very good day!

Denna dagen har inte varit rolig alls.. Haha ja nu kommer det lite gnäll. Men som sagt, min blogg så jag gnäller hur mycket jag vill ;). Till saken.. Jag har mega ont i min axel - Sara sa att det antagligen är pågrund av vårat arbete (vårat arbete är ju sååå himla fysiskt krävande ;) haha) , nä men hon mena på att eftersom vi sitter och gör exakt samma rörelse i flera timmar och nästan bara använder oss av vänster hand, så blir det ju att man till slut får ont. Finns något ord för det.. Kommer inte ihåg vad det är.. Iaf, det gör ont och jag kan knappt röra min arm :( stackars stackars lilla mig! .. SEN har jag även spytt idag, not funny at all! Så då blev det att man som en galning fick skicka sms till typ alla på jobb och be dom att ta mitt pass, rara söta goa annika tog det! Mega tack till henne. Annars hade jag suttit där nu och mått bajs.. För ja, jag mår verkligen BAJS!
Slut på gnällandet nu ;), över till annat!
Imorgon har jag jour, förhoppningsvis mår jag better då! Sen på Lördag åker jag till Borås och stannar till Tisdag. Wuää, mega jobbigt att vara utan min älskling så många nätter :/.

NEJ NU HAR JAG INTE TID MER! ;)
Ska installera sims 3 pets hahah, yes im a nerd! ;)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback