Sorry!

Vet att jag varit extremt kass på att blogga på senaste tiden. Men har typ glömt bort det helt och sen när jag väl har tänkt på det så har jag inte haft orken till det. Så nu tänkte jag att det var dags!
Idag blir det jobb på Dickens 20-03, får vi se om där e något folk över huvud taget för igår när jag jobba på Crom så var det typ sten dött. Har aldrig varit med om att det varit så tomt på Crom, eller så tomt i hela stan! Fan var allt folket? I alla fall.. En kille som ska börja jobba hos oss hade sitt slutpass igår, så man slapp jobba haha, istället fick jag stå bredvid och kolla när han delade ut, så han inte gjorde fel och så vidare. Men det gick bra och han var duktig. Körde även lite på rouletten också.
Annar händer inte mycket nu för tiden. Känns lite halv dött nu när man har slutat utbildningen och bara har detta jobbet. För jag är ledig nästan hela veckan och jobbar bara helgerna. Då känns det även extra jobbigt på Fredagen när man ska dra iväg och jobba, bara för man har varit hemma och degat så pass länge. Så nej, behöver fan ett heltids jobb. Funderar lite på att söka sånt säsongsjobb i Åre kanske. Hade ju varit rätt skoj! Finns ju fan inga jobb här i Helsingborg.
Nästa helg ska jag till Borås på Lördagen med mamma. Ska till min syster och bo där till på Tisdagen. Så ska vi även dra en sväng till Ullared :), ska köpa nya strumpor, trosor och kanske någon julklapp. Blir inte så mycket shopping där dock, då man inte får så bra lön denna månaden iheller.
Nej, nu ska jag ta det lugnt ett tag och aldelles strax kila iväg till bussen och sen börja jobba.
Tjingeluring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback