En dag som alla andra.

Japps min dag har inte varit så händelserik, som vanligt ;) haha. Nej men jag trivs med att ta det lugnt om dagarna och dra ner till stan, ta en fika och bara ta det lugnt. Man får ju passa på nu innan man väl får tag i ett heltids jobb och knappt är ledig. Jag kan dock säga att jag är lite halvt rastlös om dagarna. Har ju inte så jätte många arbetsdagar direkt.. Hade velat ha fler men det gick ju inte :(. Men man får väl ta det som det kommer. Fick i alla fall dagar på Roulletten och det hjälper mig mycket! Hoppas jag bara det går bra den 18 september, då jag har mitt första roullette pass. OCH hoppas nu inte det dröser in med spelare hahaha. Blir lite sådär halvt förrvirad när det är många som spelar och det är 4-5 olika färger på markerna på bordet. Men det ska nog gå bra ändå. Får ta den tid den tar och förklara för spelarna att jag är ny!

Imorgon jobbar jag på The Tivoli 23-03. Helt ok att jobba där. Dock lite kort pass så det ger ju inte mycket pengar men sånt är livet. Sitter på Crom på Lördag och då är det från 21-03 så det är ju lite bättre!

Så vad gör ju annars om dagarna då.. Typ tränar (eller försöker träna) haha. Har inte alls kommit igång med träningen så bra som jag vill än. MÅSTE bli bättre på det. Konstigt att det ska vara så hiiiiimla jobbigt att åka ner till actic och träna lite haha... Annars gör jag inte mycket mer än drar ner till Crom, övar lite på roulletten och snackar lite. Tar en fika i stan då och då med mamma. Åker och hälsar på min syster och syskonbarn.. Så ser mina dagar ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback