En.Liden.Dag.

Vet ni vad jag ska göra idag?!?! :D GISSA 3 gånger ;) hahah. Jag ska JOBBA, wee! Blir långpass på Crom idag 14.00-02.30. Så nu hoppas jag att det är många som kommer och spelar hos mig så att tiden går snabbt. Om det inte är någon som spelar så är det sjuuukt drygt att sitta där.. Visst man kan läsa en bok.. Men sitta och läsa en bok i 12 timmar är inte sååå kul vet ni ;). Mycket mer händer inte idag som ni antagligen förstår.
Så vad annars.. Ser fram emot den 2 Oktober, för då e det krogbowling med BONIK gänget :) Najs! Var skit kul sist och kommer säkert vara lika roligt denna gången + att det är mega god grill buffe :D I like. Men någon som gillar det mer än mig är nog Sara ;) haha hon käkar för typ 3 personer :P. För att vara så liten så äter hon som en häst :P.
Några bilder från krogbowlingen sist :)
Jag och Sara på Crom, träffades där innan och tog sen taxi upp till Olympia.
Jimmie och Sara på Crom.
Emilia och jag på Olympia.
ja det var tyvärr alla bilder typ. blev inte så många bilder sist :P. Får försöka ta fler bilder denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback