Gårkvällen/natten.

Som ni ser på bilden så var det en heeel del människor på The Tivoli igår. När jag kom vid 22.45 typ så var det redan såhär lång kö. (dock inte jag som tagit fotot, snodde det från tivolis sida på facebook). Så japps, det var en del att göra igår. Mitt bord var aldrig tomt de sista 4 timmarna. Så jag blev lite röksugen och frustrerad haha, men det är ju sånt man får ta. Svettig till max var man också. Men så mycket folk runt bordet som hoppar och håller på så dör man nästan av värmeslag. Så det var lite halv jobbigt. Men annars gick kvällen bra :). Faktiskt ingen som bråka iheller ;), trodde faktiskt att det skulle vara någon som skulle tjafsa med mig, men icke. Så det var ju trevligt. Var inte hemma från tio över fem i natt. Tog ett tag att avsluta allting och så. Så vi satt där till nästan 5. (skulle slutat 4).
Nej nu har jag inget mer att skriva, nu blir det cigg och mer kaffe.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback