Haft en lååång helg.

Ja denna helgen har man haft fullt upp. Inte en minut vila haha. I Fredags jobbade jag på Grand hotel 07-16.30 sen var det direkt hem och ta en snabb powernap i en timme, upp göra ve sig och dra iväg till Dickens och jobba 20-03.30. Trött som satan var jag de sista timmarna, men det gick ändå. När jag slutat var det direkt hem och sova och sen på lördagen skulle jag gått upp vid 10 men som vanligt så stängde jag av väckarklockan och vaknade inte fråns halv 12. Så det blev att man fick stressa upp, klä på sig och ta bussen + tåget hem till mamma så man var där klockan 13. Sen drog vi vidare till min syster och firade Emils 2 års dag. Han fick en eldriven bil av mig, Linus, Åsa, Frederik och min mamma. Fast ja, han blev rädd för den hahaha. Den lät för mycket. Men det tar väl ett tag sen sitter han på den och kör. Vid 20 tiden tog jag bussen ner till stan och började jobba på Crom 21-03.30. När jag slutat var det direkt hem och sova igen. Gick upp 11 på söndagen och gjorde ve mig sen var det iväg och jobba på Crom igen. Hade mitt första långpass så jag satt där från 14-02.30. Hade dock möte först.. Det gick i alla fall bra på Roulletten. Sköt bara iväg kulan 3 gånger hahah. Fick till sist fila ner min nagel så jag kunde skjuta kulan, så då gick det bättre. Hade en del att göra fram till klockan 21 typ. Sen satt jag där och glodde. Hade redan städat och hållt på så det blev att man fick sitta och läsa..
Bilder från i Lördags.

Emil sprang direkt fram till det stora paketet och börja dra av pappert.

:)

Bilen Emil fick av oss.
Emil var rädd för bilen men lilla plutten vågade sitta på den hehe, med hjälp av mormor. ;)

Skitungen :P
Ja det var min helg det. Igår var jag och träna med Marie och hennes mamma :). Körde på bättre än vad jag gjort innan. Så jag är nöjd och glad! Sen blev det hem och ta det lugnt och mysa med min älskling för en gångs skull. Vi har ju inte kunnat mysa på hela helgen, så det var skönt att få vara tillsammans lite :). Idag ska jag iväg och träna igen och antagligen möta upp Sara och kanske ta en fika med henne. Om hon vaknar haha. Annars händer inte mycket mer idag.
Emil när han öppnar paketet :)

Kommentarer
Tosse

det går inte att se filmklippet

2011-09-20 @ 16:22:05 URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback