Hatar rubrik..

Idag har jag varit hos min mamma och käkat middag. Hämtade även en stor whiskey flaska som jag och älsklingen ska fylla med pengar :P. Flaska som jag tog på mitt gamla jobb.. Nu sitter jag och tar det lugnt och känner mig mega sexig.. ELLER INTE! Känner mig så osnygg som man bara kan just nu haha. Finnar i hela huvet, svullen mensmage och hängig. Trevligt och veta va.. Men alla har ju sina "ful dagar".
Imorgon måste jag gå upp i tid! Fick sms från polisen idag.. Ja vad har jag nu gjort :/.. Haha nää det är bara att mitt pass är färdigt och klart att hämtas. Så ska iväg och hämta det imorgon. Sen tänkte jag kanske sticka en runda till Crom och öva rouletten lite. Sen vid 18 tiden blir det iväg och träna och klockan 20 börjar jag jobba på Dickens till kl 01. Så hela dagen är fullbokad, nice! Älskar när man har saker att göra. Jag är väldigt rastlös av mig. Måste fixa någon liten present till Emil också, han fyller år nästa fredag. Så då kanske jag tittar på det imorgon emellan allting.
Nej nu kommer jag inte på mer att skriva så ni får ha det så bra så länge!
Här kommer bilder på flaskan jag hämtade idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback