Jobba idag.

God morgon!
Sitter just nu och dricker mitt morgon kaffe, tar det lugnt och har lite tid för mig själv. Ska snart ner och ta en ciggaret så har inte tid att skriva så mycket. Ska i alla fall jobba idag klockan 20-23 på Dickens. Ja jag vet, 3 timmar känns inte speciellt lönt men så är det i alla fall. Dock är inte Onsdagar roliga att jobba på. Är aldrig något folk ute så tiden går mega sakta. Men det är ju pengar! Annars händer det inte mycket idag. Blir ingen träning idag, tar det imorgon. Har ont i mina vader :/, vet inte vad eller hur jag tränat för att få så ont. Har aldrig fått det innan. Men det går väl över. Ska iväg till min syster imorgon och hälsa på, dricka kaffe och snacka skit. OM de inte ringer från Grand och vill att jag ska jobba förstås. Skulle verkligen inte förvåna mig om dom ringer hehe. Ringer alltid när jag har saker inbokade och sen när jag väl inte har ett skit att göra så är det ingen som ringer. Men så är det ju när man är extraanställd.. Nu ska jag i alla fall ner och röka med hjärtat!! ;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback