Mår inte bra alls.

Somnade vid 17 tiden och vakna nu för en halvtimme sedan. Kände att jag behövde sova ett tag även om jag redan sovit hur mycket som helst över natten. Mår inte alls bra idag. Har ont i halsen, frossa, hosta och känner mig som en zombie. Tänkte först fråga om någon ville ta mitt pass idag på dickens. Men sen ångra jag mig för har inte råd och va hemma och vara sjuk. Får helt enkelt stå ut! Plus att det brukar inte vara så jätte mycket spel på en torsdag på dickens. Men skulle inte förvåna mig om alla kommer och spelar bara för det haha. Nej men det finns inte mycket mer att göra än att bita ihop och dela ut korten. 5 timmar jobbar jag sen blir det rätt hem och sova typ. Kan ju hoppas på att man kanske blir lite bättre under kvällen.
Nu har jag inte tid mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback