mår skit..

Jag kallsvettas de luxe, har huvudvärk, ont i halsen och hosta. Usch.. Hjärtat som har smittat mig! Kände att det kom igår när jag jobba på Crom. Fy va jobbigt de var att jobba i början av passet. Min hjärna vägra fungera och jag satt och svettades och mådde skit. Räkna nog fel ett antal gången och några som spela blev lite irriterade, men vad skulle jag göra. Var bara att förklara att jag var sjuk så förstod dom. Efter ett tag sa jag till Sara att jag var tvungen att gå ut och ta lite luft. Så hon tog över mitt bord ett tag. Sen efter det så blev det faktiskt bättre. Fick koncentrera mig mer än vanligt men annars gick det bra.

Vädret ute hjälper ju inte speciellt mycket iheller. Kvavt och äckligt är det. Kanske blir åska inatt/ikväll? Kan ju hoppas på det, älskar åska, tycker det är hur mysigt som helst... Annars händer det inte mycket idag. Blir bara att ta det lugnt nu när man mår bajs. Ska iväg och handla lite senare dock. Ja.. Det är väl allt jag har att säga nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback