Min dag.

Gick upp vid halv 12 tiden. Rökade och drack kaffe som vanligt ;). Klarar mig inte utan en cigg och kaffe på morgonen! Sen sa jag hej då till älsklingen och satte mig och kolla på tv med svärmor. Sen var det dags för storstädning av rummet! Så nu är där rent och fint. Jag dammade, stoppa in alla mina kläder i garderoben (som jag slängt på golvet när jag blir arg för jag inte hittar de jag ska ha), Dammsugat, moppat, bäddat sängen och så vidare... Blev bra. Efter det har jag tagit det lugnt och nu fick jag ett ryck och börja baka bullar! ;) haha. Nu väntar jag på att de ska jäsa klart sen ska de rullas till bullar och jäsa 30 minuter till..
Tänkte ha det lite mysigt sen när älsklingen kommer hem så ska tända ljus i hela rummet :D
Nu har jag inget mer att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback